Over Symposium Werkgeluk Werkt!

14
11
18

Symposium Werkgeluk Werkt!

Symposium Werkgeluk Werkt! 

De effecten van gelukkige medewerkers zijn indrukwekkend!
65% minder verloop
37% minder verzuim
21% meer productiviteit
22% meer winst 

Op 14 november vindt het symposium Werkgeluk Werkt! plaats van 14.00-18.00 uur in de kapel van het GZG in ’s-Hertogenbosch. Het succes van een organisatie draait om gelukkige medewerkers, maar we draaien er met z’n allen om heen. Gelukkige medewerkers zijn effectiever, creatiever en productiever. Hoe kan het dan dat slechts enkele bedrijven werkgeluk hebben opgenomen als doelstelling of KPI? HR professionals kunnen, samen met managers, het verschil maken. Recent onderzoek van ADP in samenwerking met Circle Research laat zien dat medewerkers het salaris en ontwikkelingsmogelijkheden even belangrijk vinden. Voor de afdeling HR betekent dit dat er evenveel focus moet liggen op de harde als op de zachte kanten van hun vak, oftewel geluksmanagement.

Janine Vos CHRO van de Rabobank en CHRO van het jaar (2017) en Bob Hutten, directeur bij Hutten catering, delen op het symposium hun visie op werkgeluk en laten zien hoe werkgeluk het verschil kan maken. Lieke Bezemer, happyologist en auteur van het boek Werkgeluk Werkt! neemt het publiek vervolgens mee in een nieuwe organisatiefilosofie voor werkgeluk, het Klaver 4-model. Het boek, geschreven voor HR professionals en managers, combineert wetenschappelijke inzichten met praktijkvoorbeelden. Het praktische Klaver 4-model biedt de lezer concrete tips, handvatten en tools om aan de slag te gaan met werkgeluk in organisaties. Deelnemers aan het symposium ontvangen een gratis exemplaar van het boek. Meer informatie over en mogelijkheid tot inschrijven voor het symposium is te vinden op www.happyworkinglife.nl/symposium 

De tijd dat werknemers te lokken waren met een lease auto of laptop is voorbij. Mensen zijn op zoek naar werk waarin zij hun talenten kwijt kunnen en naar organisaties die oog hebben voor de menselijke factor. Lang is gedacht dat succes leidt tot geluk, het tegenovergestelde blijkt echter waar: gelukkige medewerkers maken een bedrijf succesvol.  

Willen organisaties in de toekomst succesvol blijven, dan zullen zij dus in moeten zetten op gelukkige medewerkers. Organisaties mogen de mensen weer centraal gaan stellen. Gelukkige medewerkers zijn medewerkers die zichzelf herkennen in de koers van een organisatie, die hun talenten benutten, die vrijheid ervaren en die het gevoel hebben ergens bij te horen. Dat is wat een bedrijf succesvol maakt. Dit boek gaat over de bewustwording dat inzetten op gelukkige medewerkers de enige weg is naar succes en dat de investering hierin zich op meerdere manieren terugbetaalt. Werkgeluk is een gemeenschappelijke verantwoordelijkheid van werkgever en werknemer. Voor HR en management is hier een cruciale rol weggelegd. Het symposium Werkgeluk Werkt! is speciaal voor deze doelgroep georganiseerd. 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.