Wijziging vragenlijsten klanttevredenheidsonderzoek UWV
Tevreden jobcoachcliënten vinden wij belangrijk. Net als UWV. Het is fijn dat UWV dit toetst aan de hand van een klanttevredenheidsonderzoek (KTO). Deze vragenlijsten voor re-integratietrajecten zijn aangepast. Ben jij jobcoach en werk jij in opdracht van UWV? Bekijk de wijzigingen.
Vanaf 1 januari heeft UWV de vragenlijsten voor het klanttevredenheidsonderzoek (KTO) aangepast. Dit is van belang voor re-integratiebedrijven en jobcoaches, die re-integratietrajecten via UWV uitvoeren. Het aantal vragen is sterk gereduceerd en de vragenlijst is uitgebreid met de dienst Werkbehoud.
Wat betekent dit voor jou?
- Voor alle re-integratiediensten die na 1 januari 2025 eindigen, gebruik je de nieuwe vragenlijsten.
- Voor trajecten die in meetjaar 2024 zijn beëindigd, blijven de oude vragenlijsten gelden.